Vyhledání, objednání a zaplacení zboží
Jak vyhledat požadované produkty?

Můžete:
● Ve vyhledávacím poli zadejte název nebo číslo zboží.
● Používejte katalog. Speciálně pro vás jsme rozdělili všechno zboží do sekcí.

Jak si můžu objednat?

Vyberte si produkty, které si chcete zakoupit a vložte je do nákupního košíku. Před zadáním objednávky můžete měnit počet vybraných produktů, odstranit je nebo přidat nové. Vybrali jste si všechno potřebné zboží? Klikněte na tlačítko „Zadat objednávku“. Dále je třeba zvolit způsob platby. Poté dvakrát zkontrolujte zadané údaje a stiskněte tlačítko „Potvrdit“.

Jak můžu zaplatit?

Nabízíme vám několik různých způsobů platby. Vyberte si pro vás ten nejvhodnější.
● PayPal;
Více informací o každém způsobu platby naleznete na této stránce.

Jsou nějaké minimální či maximální podmínky k nákupu?

Minimální hodnota objednávky je 599.00 Kč.

Jak zjistím, že moje objednávka byla přijata?

Po odeslání objednávky obdržíte na email potvrzení.

Mohu na vašich internetových stránkách zadat objednávku, aniž bych byl zaregistrovaný?

Není třeba se registrovat. Můžete se přihlásit pomocí vašeho profilu na sociálních sítích Facebook a Google+ nebo účtů PayPal a Amazon.

Jak můžu změnit objednávku?

Po získání potvrzení již není na stránce možné provádět žádné změny nebo úpravy. Pro provedení změn ve vaší objednávce musíte zavolat na číslo +49 30 200 042 082 nebo využít formulář pro zpětnou vazbu.

Můžu zjistit stav své objednávky?

Ano, každý registrovaný uživatel může sledovat stav objednávky v osobním účtu na naší stránce.

Dodací lhůty a podmínky
Jak rychle obdržím zásilku?

Dodání zboží, které máme na skladě, bude trvat:
● Německo - 1-3 dny.
● další evropské země - 2-5 dní.

Kolik stojí doprava?

Náklady na doručení v rámci České Republiky:
260.00 Kč - pro objednávky pod 1300.00 Kč;
0 CZK - pro objednávky nad 1300.00 Kč.
Pro objednání nadměrného zboží, jehož hodnota překročí 1300.00 Kč, se uvede 50% sleva na doručení. Ihned po vytvoření objednávky vás náš manažer informuje o přesné ceně doručení. Tyto podmínky se nevztahují na expresní nebo mezinárodní doručení. Více podrobností naleznete zde.

Jak se dozvím, že moje objednávka byla odeslána?

Upozorníme vás v okamžiku, kdy vaši zásilku odešleme.

Můžu sledovat svou zásilku?

Sledovat své zásilky můžete na internetových stránkách http://www.dhl.cz/cs/express/sledovani_zasilek.html . Klikněte na odkaz a zadejte sledovací číslo.

Neobdržel jsem všechno zboží, které jsem objednal. Co mám dělat?

Pokud vám nebyly doručeny některé položky, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +420 228 886 441 nebo prostřednictvím formuláře pro zpětnou vazbu. Je možné, že zboží, které jste si zakoupili, bylo odesláno ve více zásilkách a můžou být doručené v různých dnech.

S jakou kurýrní společností pracujete?

Spolupracujeme s expresní zásilkovou službou DHL.

Zrušení objednávky nebo vrácení
Mohu zrušit můj nákup?

Bohužel ne. Objednávky zpracováváme hned, abychom je mohli odeslat co nejdříve.

Můžu odeslat zboží zpět, pokud je něco, co se mi nelíbí?

Produkt lze vrátit do 14 dnů po jeho přijetí. Vrátit nelze: potraviny v otevřených baleních, rychle se kazící produkty, medicínské produkty, hygienické produkty a produkty vyrobené na míru.

Jak můžu vrátit zboží?

Prosím, zavolejte nám na +420 228 886 441 a náš manažer vám sdělí, co je potřeba pro vrácení zboží učinit. Produkt nám pošlete zpět. Po obdržení a prozkoumání vám vrátíme celou částku. Více informací o pravidlech vrácení zboží najdete na této stránce.

Jak mi vrátíte peníze?

Našim zákazníkům vracíme celou částku teprve až obdržíme a zkontrolujeme zboží. Peníze vrátíme způsobem jak jsme je obdrželi. Většinou to trvá 2 až 4 pracovní dny.

Slevy, akce a speciální nabídky
Jaké slevy nebo nabídky můžu nyní využít?

Veškeré aktuální akce naleznete na stránce „Top nabídky“. Navíc při odebírání našeho newsletteru získáte 5% slevu na první nákup.

Jak se dovím o všech nabídkách a slevách?

Přihlaste se k odběru novinek a neujde vám žádná výhoda. Dále vždy zveřejňujeme informace o slevách i akcích na našich stránkách i na sociálních sítích.

Zboží se slevou: proč je tak levné, je všechno v pořádku s daty „spotřeby“?

Z principu nechceme prodávat zboží blížící se uplynutí lhůty spotřeby. Naší speciální nabídkou jsou dárky pro vás. Máme sezónní prodeje, tematické akce i slevy týkající se určité události.

Zákaznický servis
Mám nějaké dotazy. Jak se můžu zeptat?

Pokud jste nenašli odpověď na vaše otázky v sekci FAQ, zavolejte nám na +420 228 886 441 ve všední dny od 09:00 do 18:00 nebo použijte kontaktní formulář.

Jak najdu váš obchod na sociálních sítích?

Jsme na Facebook, Twitter i Google+. Kliknutím na odkaz se přihlásíte k odběru našich profilů a budete tak mít nejnovější zprávy o našem internetovém obchodě.

Záruka kvality
Jakou poskytujete záruku na zboží?

V souladu se zákony Německo se na všechny položky v našem obchodě vztahuje záruka. Záruční doba je 24 měsíců od data doručení.

Na internetu je prodáváno hodně falešných produktů. Mohu si být jistý vysokou kvalitou produktů?

Spolupracujeme jen s oficiálními dodavateli předních světových výrobců, tudíž ručíme za originální kvalitu našich produktů.

Na jaké případy se nevztahuje záruka?

Záruka nemůže být uplatněna, pokud bylo zboží poškozené kvůli:
● nevhodnému použití zákazníkem nebo třetí stranou;
● úmyslné či náhodné akci zákazníka nebo třetí strany.

Pokud jste nenašli odpověď na vaši otázku, zavolejte nám nebo nám napište email.

Kontakt